luni, 3 martie 2008

Nu fumez, doar inhalez

Te iubesc dar nu te pot suferi. Fumezi tigari mai slabe, cui ii pasa? Mirosi la fel, te porti la fel, ce mai conteaza…?
Chistoc ii spune lu unchiu meu, a starans vise de pe jos, le-a tras cu ardoare in piept iar acum e batran si tuseste nu numai din cauza viselor, el poarta inca opinci in piciaoare. N-are bani dar a dobandit un viciu, se crede bogat, s-o creada el!!
Eu nu fumez dar sunt discriminata! Merg intr-o pizzerie si doar pentru ca sunt nefumatoare am deosebitul "privilegiu" ca masa la care ar trebui sa mananc sa se afle in fata toaletei... comand in speranta ca cineva va observa usa care duce la toaleta din fata mea...nimic mai fals, mi-a pierit pofta de mancare, m-am imbracat si am iesit in graba cu gandul ca prefer o pizza frumos mirositoare, nu cu iz de W.C.
Ce pot face sa nu mai fii discriminata? Ma alatur "gloatei" astfel incat sa imi arat obedienta fata de “mediul inconjurator”. Trag pana la urma un fum, ma inec dar nu ma las batuta…mai incerc odata, reusesc sa ma ametesc dar trec peste si ma afum in continuare. Merg repede la baie, ma spal pe maini si trec peste…a doua zi o iau de la capat…saptamana viitoare sunt o dependenta…trag un fum si zic ca ma calmez…nimic mai fals…trag un fum si incep sa ma enervez.
Am trecut si de asta si am zis ca nu are nici un rost sa ma afum pentru a ma alatura celorlalti si a le tine companie. Pot foarte bine sa le tin companie si sa inhalez fumul pe care ei il elimina din plamani, practic e acelasi lucru, dar nu ma deranjeaza...consider ca eu nu fumez, cid oar inhalez…
Blamatii copii fumatori iau exemplu de la anturaj ba uneori, chiar de la parinti deoarece nu cunosc consecintele unei dependente si uneori chiar daca le cunosc, le ignora ca toti fumatorii pana in momentul in care ti se da un verdict de genu AI CANCER! In acel moment incepi sa te intrebi cat timp la dispozitie mai ai ca sa te bucuri de cei dragi si te gandesti ca daca te opreai atunci cand ai incercat sa te lasi prima data, AZI poate treacea altfel.
Visam la nepoti dar nu stim daca o sa ne vedem copii…ce ironie…